CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 21, 2010

1) MEJA TRANSFORMER

 alex-suvajac-foureight-table.jpg


Pereka perabot ini, iaitu, Alex Suvajac mengatakan, "Tujuan kami dalam mencipta karya ini adalah untuk membuat penyelesaian bagi sebuah ruangan bandar kecil bagi membolehkan anda fleksibel untuk menggunakannya. Kami menyedari bahawa sekarang dan di masa depan orang-orang yang tinggal di pusat-pusat bandar dari seluruh  dunia, akan mempunyai ruangan tempat tinggal yang kecil. Kami ingin menyumbang untuk permintaan ini, dengan mencipta perabot yang lebih mesra pengguna dan mesra alam sekitar .. "
Perabot ini dapat menjimatkan ruang dan secara langsung, penggunaan ruang dapat digunakan dengan cekap.
Designer: Alex Suvajac 


2) ROBOT YANG MENYERUPAI MANUSIA

android.jpg

Robot ini dicipta di Jepun. Robot ini juga dikenali sebagai android. Android adalah replika manusia. Android ini mampu menunjukkan ekspresi emosi seperti manusia juga.



3) FANTASTIK KARGO 'PICK-UP'

Cargo Pickup Transformer Car Concept

Ini merupakan kesepakatan tentang konsep Cargo Pick-up hebat. Keadaan traffic yang buruk, hanya akan bertambah buruk saban waktu. Untuk mengatasi penghantaran dalam kota, kenderaan ini bertenaga bateri inovatif yang membanggakan. Ini ciri-ciri Mode Compact, Persempit Mode (dengan tindakan perbankan sudut) dan Pick-up Truck Mode. Compact Mode melihat bahagian Pick-up memerah ke bahagian belakang kabin. Ini situasi yang ideal untuk penghantaran kecil. Mode Persempit memberikan lebar berkurang dan kemampuan manuver yang lebih tinggi dan seperti namanya, Truck Pick-up Mode membolehkan anda untuk membawa muatan yang lebih besar.


4) ‘PEUGEOT HYMOTION HYBRID MOTORCYCLE’

Peugeot HYmotion 3

Peugeot HYmotion Hybrid Motorcycle..
Ini kelihatan seperti sesuatu daripada filem Transformers baru dan mendapatkan 117 batu pada galon. Ini adalah Motorsikal Peugeot HYmotion 3, dan bukanlah motorsikal biasa. Ini adalah sebuah motorsikal tiga roda (dua di depan, satu di belakang) skuter, disokong oleh enjin 125cc dan dua enjin elektrik - satu untuk setiap roda depan. Selain itu, ia mempunyai bumbung sehingga anda tidak perlu bersembunyi di bawah jambatan ketika hujan.



5) BASIKAL DAN KERETA SORONG BAYI

transformer-03




Sebuah kereta sorong bayi boleh berubah menjadi basikal biasa

transformer-01

0 comments: